منتدى شباب قباطية - فلسطين

منتدى شباب قباطية - فلسطين

مــــنـــــتـــــدى شـــــبـــــاب قبـــــاطـــيـــــــــة ..... أحـــــلـــــــى جــــــــــــــــو
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جالأعضاءبحـثالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 عالم رقمي_على الفيسبوك : مؤيدى المرشحين ينصرونهم في نتائج المناظرة

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
passant
عضو جديد
عضو جديد
avatar

الجنس : انثى

عدد المواضيع : 36


مُساهمةموضوع: عالم رقمي_على الفيسبوك : مؤيدى المرشحين ينصرونهم في نتائج المناظرة   الإثنين 14 مايو - 2:19

على الفيسبوك : مؤيدى المرشحين ينصرونهم في نتائج المناظرة
جاءت المناظرة بين دكتور أبو الفتوح وعمر موسي برد فعل علي الفيس بوك فكل من أنصار المرشحين يري أن مرشحة قد كسب الجولة في المناظرة ويرى أخرون انه قد كانت المناظرة لمصلحة مرشح أخر وجاءت صفحة "كلنا خالد سعيد " بنشر رسالة وبيان إلي مرشحي أحمد شفيق "رسالة إلى أنصار المرشح الرئاسي أحمد شفيق: المفروض تقولوا شكرا للثورة اللي لولاها ولولا تضحيات ثوارها لكان مرشحكم جالسا الآن أمام التلفزيون يُشاهد جمال مبارك مرشح الحزب الوطني وهو يفوز في انتخابات الرئاسة "

وعلقت سيمون عبد الملاك أحدي المنضمين لصفحة كلنا خالد سعيد علي المناظرة " انا مستغربة بصراحة بعد المناظرة دى ازاى ممكن ان الناس تفكر فى واحد فيهم سواء دة او دة .. كل واحد كان عنده فى كلامه تناقضات كفيلة بأنه يفقد مصداقيته وانه لا يصلح لهذا المنصب و اللى كان ملحوظ في المناظرة ان كل واحد بيتفنن عشان يطلع عيوب الاخر ومعتقدش ان لا دى الثقافة ولا الاسلوب اللى نحب انه يحكمنا .. !! "

وعلق أحمد فتحي "ثوره ودم وشهدا وحرقه دم وتعب اعصاب سنتين وكقاح و حلم وامل كل هذا سيهدمه حزب الكنبه كما فعلها من قبل وقال نعم فى الاستفتاء واختار الاخوان فى مجلس الشعب وسيختار موسى وشفيق فى انتخابات الرئاسيه....لا بيرحمو ولابيسيبو رحمه ربنا تنزل اصمتو خيرا لمصر.."

وعلق طارق جابر " وطني و صاحب مبدء.مناضل و شريف و عمره ما ركب الموجة. كان واقف ضد مبارك في عز قوتة و قال لا للتوريث. مثقف و شاعر و حضوره قوى و محاور بارع. بيحب الغلابة و طول عمره بيحارب عشانهم. برنامج و فريق قوى زيك و زى و زى ابويا و ابوك.و كمان شعره حلو.علشان كل ده وحاجات تانيه كتيرعلشان اولادي و بلادي. مستهدفا مرشح أخر غير أصحاب المناظرة , وبشكل عام يري أخرون أنه لم يكسب أي من الطرفين في المناظرة بشكل مباشر .
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عالم رقمي_على الفيسبوك : مؤيدى المرشحين ينصرونهم في نتائج المناظرة
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب قباطية - فلسطين :: الأخبار وآخر المستجدات-
انتقل الى: